ח"כ לביא: "שמחה לראות שינויים לטובת הנשים", אבידן: "את הרי לא תתני לזה יד"

אברהם זילבר 1 Comment on ח"כ לביא: "שמחה לראות שינויים לטובת הנשים", אבידן: "את הרי לא תתני לזה יד"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת ויו"ר הוועדה לקידום האשה הגב' עליזה לביא ממפלגת יש עתיד שוחחה הערב במהדורה המרכזית ב'קול חי' ואמרה כי "יש לי תרעומת קשה על הח"כים החרדיים שלא עשו כלום בכנסת היוצאת למען הנושאים הקשורים למעמד האשה החרדית במגוון תחומים מהתעסוקה ועד רפואה ועוד".

"כשהתחלתי לקדם את נושא התעסוקה לנשים החרדיות כיו"ר הוועדה לקידום האשה, נחשפתי לעדויות קשות של הסייעות החרדיות, התעמרות בנשים החרדיות העובדות במפעלים של ההייטק, ע"כ שהן לא מקבלות את הזכויות המגיעות להן כמו האשה החילונית העובדת בתחום קיבלתי כתף קרה מהנציגות החרדית לעניין". טוענת לביא

"לכן כ"כ שמחתי לראות שישנם נקודות אור בהסכמים הקואליציוניים של הסיעות החרדיות, שם הוכנסו סעיפים לטובת האשה החרדית, ע"כ אני חייבת לברך את הח"כים החרדיים על השינויים שהכניסו סוף כל סוף בנושא" כך לביא.

בתגובה לדבריה עלה איש ש"ס וחבר צוות המו"מ יהודה אבידן והביך את הגב' לביא בשידור חי בהצבת שאלה ברורה: "האם את כחברת כנסת בסיעת 'יש עתיד' תתני יד לכל הדברים שהוכנסו לטובת המגזר החרדי בהסכמים בנושא הספציפי הזה? את ערבה לנו שסיעת יש עתיד לא תתקע את כל ההטבות שהכנסנו רק בנושא הזה? אני לא מדבר על הנושאים המהותיים כמו הגיור, הגיוס וכו', אז על מה את מדברת כשיש לך טענות על תעסוקת חרדים וכעת שאת שמחה על השינויים שהוכנסו אם את בכלל לא תתני יד ותגבי את המהלכים הללו? היש צביעות גדולה מזו?" תמה אבידן.

ח"כ עליזה לביא שרק דקה קודם דיברה בהתלהבות על ההזדמנות שנוצרה בתהליכים ששינו לטובת המגזר החרדי בעולם התעסוקה, הפכה בשנייה את דעתה והחלה לדבר בסיסמאות יש עתיד כשלרגע היה נדמה שיו"ר סיעתה לפיד מדבר מתוך גרונה, "ההסכמים שלכם הם סקטוריאליים, רק לטובת בוחריכם, שום דבר לטובת כלל הציבור הישראלי, רק אם תהיו שוויונים בהכל, ניתן יד לזה, אם הילדים שלכם ישרתו כמו ילדינו אז מגיע לכם את אותם הטבות ושאר הדברים".

דמגוגיה זולה.



1 תגובות

מיין תגובות